FUNDACION LUIS TILVE
Arquivo Histórico do Movemento Obreiro
A Fundación Luís Tilve é unha institución con carácter de Fundación cultural privada, recoñecida como tal pola Consellería de Cultura e Xuventude (D.O.G. de 22 de abril de 1991) e declarada de Interese Galego por Orde do 1 de abril de 1991 da Xunta de Galicia (D.O.G. do 13 de maio de 1991). A Fundación constitúese o día 9 de outubro de 1989, para o estudio histórico dos movementos sociais, sindicais, políticos e culturais contemporáneos, así como a conservación e recuperaci... Ler máis
GARCIA BARBÓN, 67 - 1º 36201. VIGO
OFERTA DE EMPREGO DA FUNDACIÓN LUÍS TILVE
Publicado por FUNDACION LUIS TILVE el 23-07-2019 13:17:52

A Fundación Luís Tilve convoca dúas prazas na cidade de Vigo, en base ó programa de Fomento do Emprego de entidades sen ánimo de lucro do Concello de Vigo.

O perfil a contratar é o de Licenciados/as en Historia para traballos de investigación, estudo e recompilación documental. Os/as aspirantes deberán facer chegar ó correo fluistilve@hotmail.com, ademáis do seu currículo, copia escaneada do Certificado de empadronamento (terán que estar empadroados en Vigo con anterioridade ó 1 de xaneiro de 2018), e da demanda de emprego (é requisito que estean inscritos como demandantes de emprego no SPEG).

Para ver a información completa sobre a oferta de emprego pode consultar o documento anexo.

O Concello de Vigo colabora no financiamento dos gastos e contratación e fomento do emprego da Fundación Luís Tilve e, en xeral, da ...

Xornadas de Historia: O MOVEMENTO OBREIRO EN GALICIA
Publicado por FUNDACION LUIS TILVE el 12-11-2018 16:47:15

Os vindeiros 23 e 24 de novembro, na Casa Galega da Cultura (Praza da Princesa, 2), celebraranse unhas xornadas de historia, nas que historiadores expertos das universidades de Santiago de Compostela e da Universidade de Vigo, tratarán e abordarán diversos temas relacionados coa historia do Movemento Obreiro en Galicia: as diverentes correntes ideolóxicas, as particularidades rexionais e provinciais, os distintos sectores laborais, etc.). As xornadas, organizadas pola Fundación Luís Tilve, coa colaboración da Deputación de Pontevedra e do Concello de Vigo, son abertas ó público, xa que o seu obxectivo principal e achegar a historia de Galicia e, particularmente, a historia dos traballadores e do mundo do traballo á cidadanía.

...

Oferta de emprego Fundación Luís Tilve
Publicado por FUNDACION LUIS TILVE el 18-07-2018 15:08:11

A Fundación Luís Tilve oferta 2 postos de traballo en base ó Programa de Fomento do Emprego de entidades sen ánimo de lucro 2018 do Concello de Vigo.

O perfil a contratar é o de Licenciado en Historia para traballos de investigación, cos seguintes requisitos, cuxos comprobantes documentais deberán enviarse anexos, xunto ó currículo vitae, para a selección de persoal: Estar empadroado en Vigo alomenos dende o 1 de xaneiro de 2016, estar inscrito como demandante de emprego no SPEG.

Os datos concretos da oferta poden descargarse no documento adxunto.

Oferta de emprego da Fundación Luís Tilve
Publicado por FUNDACION LUIS TILVE el 11-07-2017 12:49:22

Ofertanse os seguintes postos:

2 Licenciados/as en Historia

Os requisitos do posto en documento adxunto.