A.V. NAVIA
A.V EMILIO CRESPO-NAVIA
- Atención aos veciños/as nos temas/problemas/inquedanzas de todo tipo que entren no ámbito de actuación desta Asociación Veciñal. Canalización das queixas/problemas/melloras/peticións diante das Administracións Públicas, (ou doutro tipo de entidades), que entren no ámbito de actuación desta Asociación. - As que indican os Estatutos. Descrición: ... Ler máis
Rúa Bravo, 6. Tlfno/Fax: 986.241.534
  • A.VV. VAL DO FRAGOSO
AGRADECEMENTO AO CONCELLO POLAS ACTUACIÓNS NA NOSA PARROQUIA
Publicado por A.V. NAVIA el 10-07-2013 10:08:08

RECENTES ACTUACIÓNS DO CONCELLO NA NOSA PARROQUIA (NAVIA)

Queremos dende a Asociación Veciñal de Navia, Emilio Crespo, agradecer ao Concello de Vigo e en especial aos Concelleiros Srs Regades, López Font e Rivas a pronta resposta ás peticións que dende esta asociación se fixeron aos seus departamentos e esperamos que as que quedan pendentes teñan pronta ...

Ler máis
SERVIZO DE ATENCIÓN SOCIAL E SERVIZO DE AXUDA NO FOGAR
Publicado por A.V. NAVIA el 25-11-2012 20:11:22

¿Precisas axuda a domicilio?¿Tes trámites pendentes coa Administración e non sabes como facelo?¿Sabes de qué axudas dispós por ser estudante, ancián ou muller?

A Asociación veciñal Emilio Crespo de Navia coa colaboración da Federación Veciñal Eduardo Chao poñen a disposición o Servizo de Atención Social  e servizo de Axuda no Fogar. Pódense consultar os servizos no cartaz adxunto.

Pide a túa cita para asesoramento e orientación no enderezo electrónico info@avnavia.org indicando o teu nome e teléfono, cubrindo unha ficha na propia Asociación na R/Bravo 6 ou chama ó teléfono 986.241.534

Ler máis