ABAP
BULIMIA EANOREXIA
MEMORIA 2012 1-Introducción. 2-Obxetivos. 3-Metodoloxía e RRHH. 1-INTRODUCCIÓN A A.B.A.P. (asociación de Bulimia e Anorexia de Pontevedra), creouse en febrero de 1998 e súa xunta directiva formouse por familiares de persoas que sofren problemas de alimentación. A asociación ten unha labor social e un programa terapéutico específico para persoas con trastornos alimentarios e a súa familia. Actualmente consta de 421 socios de tóda-la provincia de Pontevedra e en... Ler máis
Camilo Veiga, 44 baixo
OFERTAS DE EMPREGO PLAN DE EMPREGO 2015 DO CONCELLO DE VIGO
Publicado por ABAP el 02-03-2015 13:29:05

solicitamos dúas traballadoras para nosa asociación: unha psicóloga con experiencia en trastornos de alimentación ou formación nesta especialidade por un tempo superior os dous anos a xornada completa e que se atope en situación de desemprego. A recepcionista con formación en informática avanzada e formación básica ou coñecementos acreditados mínimos (8 horas) en trastornos de alimentación, a contratación será de media xornada.

Ler máis
OFERTA DE EMPREGO
Publicado por ABAP el 10-04-2013 11:39:20

SOLICITAMOS UN/UNHA RECEPCIONISTA, ESTÁ PUBLICADO NO NOSO MURO DENDE O DÍA 2 PERO PREGAMOS DARLLE UNHA MAIOR DIFUSIÓN.

Dentro do Plan de Emprego do Concello do ano 2013 aprobado polo goberno local con data de 23 de marzo de 2013 e publicado no BOP con data de 2 de abril de 2013, a ABAP oferta unha praza de recepcionista.
Os interesados deberán estar inscritos como demandantes de emprego e as ...

Ler máis