Logo Alcaldia de Vigo
ABAP
BULIMIA EANOREXIA
MEMORIA 2012 1-Introducción. 2-Obxetivos. 3-Metodoloxía e RRHH. 1-INTRODUCCIÓN A A.B.A.P. (asociación de Bulimia e Anorexia de Pontevedra), creouse en febrero de 1998 e súa xunta directiva formouse por familiares de persoas que sofren problemas de alimentación. A asociación ten unha labor social e un programa terapéutico específico para persoas con trastornos alimentarios e a súa familia. Actualmente consta de 421 socios de tóda-la provincia de Pontevedra e en... Ler máis
Camilo Veiga, 44 baixo
Mostrar mapa
Seguidores (0)
Logo Conselleria
Muro
Para poder escribir ou comentar no muro ten que iniciar sesión
ABAP Enviado o 02-03-2015 13:19:59
solicitamos dúas traballadoras para nosa asociación: unha psicóloga con experiencia en trastornos de alimentación ou formación nesta especialidade por un tempo superior os dous anos a xornada completa e que se atope en situación de desemprego. A recepcionista con formación en informática avanzada e formación básica ou coñecementos acreditados mínimos (8 horas) en trastornos de alimentación, a contratación será de media xornada.
ABAP Enviado o 02-04-2013 15:43:53
Solicitamos un/unha recepcionista para contratar ca nova subvención do Plan de emprego municipal dende o 15 de abril ata o 31 de outubre de 2013.