A V C CASCO VELLO
AVC CASCO VELLO
Hai máis de 35 anos nace esta asociación da inquedanza d@s veciñ@s que vemos como este noso barrio está caendo nunha decadencia total (ruidos, droga, abandono, marxinalidade...) ante a deixadez dos governantes daquel tempo, deixadez que que continúa ata hoxe. Un dos obxectivos principais foi e segue sendo a revalorización social do barrio e o traballo en temas específicos como a marxinalidade de moita da veciñanza. Reivindicamos para o nosos barrio un bon alumeado, rúas libres... Ler máis
Rúa Oliva 12, baixo
Muro
Para poder escribir ou comentar no muro ten que iniciar sesión
A V C CASCO VELLO Enviado o 11-06-2014 18:35:08
OFERTA DE EMPREGO Suxeita á concesión da subvención do Plan de Emprego Municipal 2014 Requisitos para todos os postos: Empadroamento no Concello de Vigo Demandante de emprego Experiencia laboral no posto a desenvolver Período de contratación: do 16/06/2014 ao 31/10/2014 Condicións suxeitas ao Convenio Colectivo de OCIO EDUCATIVO E ANIMACIÓN SOCIOCULTURAL Prazo presentación curricula: Ate o venres, 17 de xuño de 2014, ás 20:00 horas, na oficina da Asociación, Cánovas del Castillo 2, baixo POSTO: TÉCNICO/A DE ANIMACIÓN SOCIOCULTURAL POSTO: ADMINISTRATIVO/A
A V C CASCO VELLO Enviado o 21-11-2012 11:24:44
Seguimos na web de sempre, e máis nesta