FAIMEVI
La Fundación se crea en el año 2004 con el apoyo de la Unión Europea y del consenso de varias entidades publicas y privadas, comprometidas con el desarrollo sostenible, con la eficiencia energética y con las energías renovables Las actividades que desarrolla la fundación está estructuradas dentro de seis ejes básicos, intererrelacionados con un objetivo común: la reducción del impacto ambiental del uso de la energía. 1.- Comunicación, divulgación e información; dentro de e... Ler máis
Oporto, 1 - 1º
Publicado por FAIMEVI el 31-07-2014 16:15:10

OFERTA DE TRABALLO NA FUNDACIÓN FAIMEVI

O Concello de Vigo, a través do Plan Municipal de Emprego 2014, promove a formación en empresas co compromiso por parte destas de contratar persoas fomentando a colaboración de forma activa na loita contra o desemprego e mellorando, entre outras facetas, a ocupabilidade das persoas desempregadas da área de influencia viguesa, así como optimizar en todo momento a ...

Ler máis
Oferta de traballo na fundación faimevi
Publicado por FAIMEVI el 04-09-2013 14:52:38

CONVOCATORIA PLAN DE EMPREGO 2013

OFERTA DE TRABALLO NA FUNDACIÓN FAIMEVI

O Concello de Vigo a través do Plan Municipal de Emprego 2013 promove a formación en empresas con compromiso por parte destas de contratar un mínimo de persoas formentando a colaboración de forma activa na loita contra o desemprego e mellorando, entre outras facetas, a ocupabilidade das persoas desempregadas da área de influencia viguesa, así como optimizar en todo momento a súa economía, as políticas de aforro, a eficiencia enerxética e a promoción das fontes renovables de enerxía.

OFERTA DE TRABALLO NA FUNDACIÓN FAIMEVI

O Concello de Vigo a través do Plan Municipal de Emprego 2013 promove a formación en empresas con compromiso por parte destas de contratar un mínimo de persoas fomentando a colaboración de forma activa na loita contra o desemprego e mellorando, entre outras facetas, a ocupabilidade das persoas desempregadas da área de influencia viguesa, así como optimizar en todo momento a súa economía, as políticas de aforro, a eficiencia enerxética e a promoción das fontes renovables de enerxía.

OFERTA DE TRABALLO NA FUNDACIÓN FAIMEVI

O Concello de Vigo a través do Plan Municipal de Emprego 2013 promove a formación en empresas con compromiso por parte destas de contratar un mínimo de persoas formentando a colaboración de forma activa na loita contra o desemprego e mellorando, entre outras facetas, a ocupabilidade das persona desempregadas da área de influencia viguesa, así como optimizar en todo momento a súa economía, as políticas de aforro, a eficiencia enerxética e a promoción das fontes renovables de enerxía.