FAIMEVI
La Fundación se crea en el año 2004 con el apoyo de la Unión Europea y del consenso de varias entidades publicas y privadas, comprometidas con el desarrollo sostenible, con la eficiencia energética y con las energías renovables Las actividades que desarrolla la fundación está estructuradas dentro de seis ejes básicos, intererrelacionados con un objetivo común: la reducción del impacto ambiental del uso de la energía. 1.- Comunicación, divulgación e información; dentro de e... Ler máis
Oporto, 1 - 1º
OFERTA DE TRABALLO NA FUNDACIÓN FAIMEVI
Publicado por FAIMEVI el 31-07-2014 16:15:10

OFERTA DE TRABALLO NA FUNDACIÓN FAIMEVI

O Concello de Vigo, a través do Plan Municipal de Emprego 2014, promove a formación en empresas co compromiso por parte destas de contratar persoas fomentando a colaboración de forma activa na loita contra o desemprego e mellorando, entre outras facetas, a ocupabilidade das persoas desempregadas da área de influencia viguesa, así como optimizar en todo momento a súa economía, as políticas de aforro, a eficiencia enerxética e a promoción das fontes renovables de enerxía.

A Fundación Faimevi, dentro deste Plan de Emprego Municipal, oferta 10 postos de traballo, das seguintes categorías profesinais:!

titulado de grao medio (2 postos)

xefe superior (3 postos)

auxiliar administrativo (5 postos)

As persoas seleccionadas colaboraran nos seguíntes proxectos da fundación Faimevi:

xestion e comunicación das terceiras xornadas técnicas Vigo Smart Cities,

estudo das necesidades de puntos de recarga para vehículos eléctricos na cidade

Principais características:

contratos de 30 horas semanas co seguinte horario: luns a venres de 8:30 a14:30h

duración: dende o18 de agosto ata o31 de outubro de 2014.

Requisitos:

imprescindible o dominio do galego

empadroamento no Concello de Vigo, cunha antiguedade cando menos dende o1de xaneiro de 2014

‣ ser demandante de emprego.

Presentación de candidaturas:

as persoas interesadas deberán enviar o seu CV,por correo electrónico info@faimevi.eu, indicando no asunto Plan de Emprego Concello de Vigo 2014, antes do mércores 6 de agosto do 2014 as 10:00h. Deberase adxuntar imaxe dixitalizada da tarxeta de demandante e do certificado de empadroamento.

A presente oferta de emprego están vinculada á concesión de fondos dentro do Plan Local de Emprego 2014 do Concello de Vigo.

Comentarios (0)
Se queres facer un comentario inicia sesión ou rexístrate