FAIMEVI
La Fundación se crea en el año 2004 con el apoyo de la Unión Europea y del consenso de varias entidades publicas y privadas, comprometidas con el desarrollo sostenible, con la eficiencia energética y con las energías renovables Las actividades que desarrolla la fundación está estructuradas dentro de seis ejes básicos, intererrelacionados con un objetivo común: la reducción del impacto ambiental del uso de la energía. 1.- Comunicación, divulgación e información; dentro de e... Ler máis
Oporto, 1 - 1º
Oferta de traballo na fundación Faimevi
Publicado por FAIMEVI el 12-04-2013 12:22:40

OFERTA DE TRABALLO NA FUNDACIÓN FAIMEVI

O Concello de Vigo a través do Plan Municipal de Emprego 2013 promove a formación en empresas con compromiso por parte destas de contratar un mínimo de persoas formentando a colaboración de forma activa na loita contra o desemprego e mellorando, entre outras facetas, a ocupabilidade das persona desempregadas da área de influencia viguesa, así como optimizar en todo momento a súa economía, as políticas de aforro, a eficiencia enerxética e a promoción das fontes renovables de enerxía.

Dentro do Plan de Emprego 2013, ofértanse os seguintes novos postos, na fundación Faimevi:

1 docente en lingua estranxeira: inglés.

titulación grao medio en filoloxía ou tradución e interpretación,

estadía mínima en países anglófonos de un ano.

1 técnico de oficina (grupo III), xefe de primeira, coas seguintes competencias mínimas:

Informáticas:

‣  programación web

‣  programas: iWork, iWeb, Hootsuite, ...

‣  xestión de contidos web e redes sociais

Idiomas extranxeiros:  inglés nivel medio

Para os dous postos e imprescindíble o dominio do galego, estar empadroado en Vigo e ser demandante de emprego.

As persoas interesadas deberán entregar enviar o CV, ó correo electrónico info@faimevi.eu indicando no asunto do correo Plan de Emprego Concello de Vigo,  antes do xoves 18 de abril do 2013 as 14:00h. Deberase adxuntar imaxen dixitalizada da tarxeta de demandante e do certificado de empadroamento.

Anuncio 12:21 12-04-2013
Comentarios (0)
Se queres facer un comentario inicia sesión ou rexístrate